Pytania i odpowiedzi

Często zadawane pytania

Masz jakieś pytania? Mamy dla Ciebie odpowiedzi.
Jak działa Refundio?
Refundio pomaga pasażerom uzyskać odszkodowanie za zakłócenia lotów. Wystarczy wypełnić prosty formularz, a my sprawdzimy, czy masz prawo do odszkodowania. Jeśli uznamy, że tak, wyślemy Ci niezobowiązującą ofertę zakupu roszczenia, a następnie przelejemy kwotę na Twoje konto.
Dlaczego wypłacamy odszkodowanie z góry?
Oczekiwanie na lotnisku jest męczące samo w sobie, dlaczego więc miałbyś jeszcze czekać na wypłatę odszkodowania. Jeśli uznamy, że masz prawo do odszkodowania, po prostu wypłacimy Ci je z góry. W ten sposób nie będziesz musiał na nic czekać, a my zajmiemy się wszystkim we własnym imieniu. Jeśli uda nam się uzyskać odszkodowanie od linii lotniczej, naszym wynagrodzeniem jest różnica między kwotą, którą Ci wypłaciliśmy, a kwotą, którą otrzymaliśmy od linii lotniczej. Nie ponosisz więc żadnych kosztów.
Czy weryfikacja roszczeń jest naprawdę darmowa?
Tak. Wypełnienie formularza i złożenie wniosku o odszkodowanie jest całkowicie bezpłatne. Nasz zespół oceni wszystko i jeśli uznamy, że kwalifikujesz się do odszkodowania, wyślemy Ci niewiążącą ofertę.
Jakie ryzyko finansowe i osobiste podejmuję?
Żadnych. Wszystkie koszty są naszą odpowiedzialnością, niezależnie od tego, czy przegramy sprawę, czy uda nam się uzyskać odszkodowanie dla klienta.
Jaka jest wasza nagroda?
Nasze wynagrodzenie wynosi 35% kwoty odszkodowania. Wszystkie opłaty są już wliczone, więc jeśli uda nam się uzyskać odszkodowanie, zawsze prześlemy Ci 65% roszczenia o odszkodowanie. Ponadto, jeśli to możliwe, zaproponujemy wypłatę odszkodowania z góry. W takim przypadku oferta jest zawsze ustalana indywidualnie w zależności od ryzyka sprawy. Przejmujemy wówczas wszelkie ryzyko powodzenia sporu. Kwota pozostaje u klienta, nawet jeśli nie uda nam się wygrać sporu.
Czy jeśli wyślecie mi ofertę, muszę ją zaakceptować?
Nie musisz. Oferta jest całkowicie niewiążąca. Jeśli ci się nie podoba, możesz oczywiście ją odrzucić i na przykład samodzielnie zająć się odszkodowaniem.
Co jeśli nie wygracie sporu z linią lotniczą, czy będziecie chcieli odzyskać swoje pieniądze?
Nie zrobimy tego. Suma zawsze pozostanie przy tobie, niezależnie od wyniku naszego sporu z linią lotniczą. Inaczej nie miałoby to sensu :)
Dlaczego miałbym skorzystać z waszych usług?
Jest ku temu kilka powodów, ale najważniejszym z nich jest to, że wypłacamy odszkodowanie z góry. Nie musisz więc czekać na nic miesiącami, a kwota znajdzie się na Twoim koncie w ciągu 48 godzin. Złożenie wniosku o odszkodowanie zajmuje tylko 5 minut, a potem wszystko zależy od nas.
Ponadto możemy obiecać szybką i przejrzystą komunikację.
Czy mogę skontaktować się z wami po skontaktowaniu się z linią lotniczą?
Możesz. Możesz nawet skontaktować się z nami, jeśli Twoje roszczenie o odszkodowanie zostało odrzucone przez linię lotniczą. W takim przypadku zbadamy sprawę i postaramy się pomóc. Oczywiście łatwiej jest skontaktować się z nami bezpośrednio. Jeśli linia lotnicza odrzuci Twoje roszczenie, możemy nie być w stanie zaoferować odkupienia Twojego roszczenia.
Jak długo trwa przetwarzanie odszkodowania?
Wypełnienie formularza zajmuje około 5 minut. Następnie w ciągu 48 godzin ocenimy Twoją sprawę i prześlemy Ci informacje na temat dalszego postępowania. Jeśli uznamy, że przysługuje Ci odszkodowanie, prześlemy Ci ofertę wykupu. Jeśli ją zaakceptujesz, wyślemy kwotę w ciągu 2 dni od potwierdzenia i skompletowania niezbędnych dokumentów.
W jakiej walucie zostanie wypłacone moje odszkodowanie?
Rekompensatę wysyłamy w EUR.

Masz jeszcze jakieś pytania?

Nie możesz znaleźć odpowiedzi, której szukasz? Napisz do nas.