Pytania i odpowiedzi

Często zadawane pytania

Masz jakieś pytania? Mamy dla Ciebie odpowiedzi.
Jak działa Refundio?
Refundio pomaga pasażerom uzyskać odszkodowanie za zakłócenia lotów. Wystarczy wypełnić prosty formularz, a my sprawdzimy, czy masz prawo do odszkodowania. Jeśli uznamy, że tak, wyślemy Ci niezobowiązującą ofertę zakupu roszczenia, a następnie przelejemy kwotę na Twoje konto.
Dlaczego wypłacamy odszkodowanie z góry?
Oczekiwanie na lotnisku jest męczące samo w sobie, dlaczego więc miałbyś jeszcze czekać na wypłatę odszkodowania. Jeśli uznamy, że masz prawo do odszkodowania, po prostu wypłacimy Ci je z góry. W ten sposób nie będziesz musiał na nic czekać, a my zajmiemy się wszystkim we własnym imieniu. Jeśli uda nam się uzyskać odszkodowanie od linii lotniczej, naszym wynagrodzeniem jest różnica między kwotą, którą Ci wypłaciliśmy, a kwotą, którą otrzymaliśmy od linii lotniczej. Nie ponosisz więc żadnych kosztów.
Czy weryfikacja roszczeń jest naprawdę darmowa?
Tak. Wypełnienie formularza i złożenie wniosku o odszkodowanie jest całkowicie bezpłatne. Nasz zespół oceni wszystko i jeśli uznamy, że kwalifikujesz się do odszkodowania, wyślemy Ci niewiążącą ofertę.
Jakie ryzyko finansowe i osobiste podejmuję?
Żadnych. Wszystkie koszty są naszą odpowiedzialnością, niezależnie od tego, czy przegramy sprawę, czy uda nam się uzyskać odszkodowanie dla klienta.
Jaka jest wasza nagroda?
Ponieważ wypłacamy odszkodowanie z góry i bierzemy na siebie całe ryzyko udanego sporu, nasza prowizja wynosi 35-50%. W przeciwieństwie do innych firm, oferta jest zawsze ostateczna. Nie ma znaczenia, czy nie uda nam się osiągnąć ugody pozasądowej z linią lotniczą i będziemy musieli zajmować się sporem w sądzie przez kilka miesięcy lub lat. Nie obowiązują żadne dodatkowe opłaty. Ponadto kwota wypłacona klientowi pozostaje niezmieniona, nawet jeśli nie uda nam się wygrać sporu.
Uważamy, że to uczciwa oferta :)
Czy jeśli wyślecie mi ofertę, muszę ją zaakceptować?
Nie musisz. Oferta jest całkowicie niewiążąca. Jeśli ci się nie podoba, możesz oczywiście ją odrzucić i na przykład samodzielnie zająć się odszkodowaniem.
Co jeśli nie wygracie sporu z linią lotniczą, czy będziecie chcieli odzyskać swoje pieniądze?
Nie zrobimy tego. Suma zawsze pozostanie przy tobie, niezależnie od wyniku naszego sporu z linią lotniczą. Inaczej nie miałoby to sensu :)
Dlaczego miałbym skorzystać z waszych usług?
Jest ku temu kilka powodów, ale najważniejszym z nich jest to, że wypłacamy odszkodowanie z góry. Nie musisz więc czekać na nic miesiącami, a kwota znajdzie się na Twoim koncie w ciągu 48 godzin. Złożenie wniosku o odszkodowanie zajmuje tylko 5 minut, a potem wszystko zależy od nas.
Ponadto możemy obiecać szybką i przejrzystą komunikację.
Czy mogę skontaktować się z wami po skontaktowaniu się z linią lotniczą?
Możesz. Możesz nawet skontaktować się z nami, jeśli Twoje roszczenie o odszkodowanie zostało odrzucone przez linię lotniczą. W takim przypadku zbadamy sprawę i postaramy się pomóc. Oczywiście łatwiej jest skontaktować się z nami bezpośrednio. Jeśli linia lotnicza odrzuci Twoje roszczenie, możemy nie być w stanie zaoferować odkupienia Twojego roszczenia.
Jak długo trwa przetwarzanie odszkodowania?
Wypełnienie formularza zajmuje około 5 minut. Następnie w ciągu 48 godzin ocenimy Twoją sprawę i prześlemy Ci informacje na temat dalszego postępowania. Jeśli uznamy, że przysługuje Ci odszkodowanie, prześlemy Ci ofertę wykupu. Jeśli ją zaakceptujesz, wyślemy kwotę w ciągu 2 dni od potwierdzenia i skompletowania niezbędnych dokumentów.
W jakiej walucie zostanie wypłacone moje odszkodowanie?
Rekompensatę wysyłamy w EUR.

Masz jeszcze jakieś pytania?

Nie możesz znaleźć odpowiedzi, której szukasz? Napisz do nas.